تبلیغات
مثلث قدرت - .اهمیت آب در پرورش عضلانی


مهرداد
 
کل بازدید:
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :


 
.اهمیت آب در پرورش عضلانی 
 برای رسیدن به وزن مطلوب ،برنامه ریزی واقدامات لازم باید قبل از آغاز فصل مسابقات انجام گیرد . به طوری که حد مجاز  کاهش وزن برای انسان در حدود 2 کیلو گرم در ماه است . عده  زیادی  از مردم  ما بر این  باورند  در  تغذیه  ،  قند  وریز  مغزی  ها  خالص  میشود   این  افراد  آب و نقش  آن  را  فراموش  کردند  .  در  حالی  که  این  ماده  حیاتی  به  ظاهر  ساده  و  و  پیش  پا  افتاده ، سرچشه  حیاتی  بوده   و منبع  زندگی  ادمی  محسوب   می شود  . هیچگاه  مصرف  فراوان  را از  یاد  نبرید  . فعالیت شدید بدنی  و تمرین با وزنه موجب تعرق شدید و دفع اب فراوان از بدن میشود . شما ورزشکاران باید برای جبران اب  از دست رفته در تعرق ،در طول روز مقادیر زیاد ی اب مصرف کنید . حتی شمایی که به ورزش کردنه هم علاقه ای ندارید ،به مصرف سه وعده ابی که به همراه سه وعده  اصلی غذا میل می کنید ،اکتفا نکنید . به این نکته نیز توجه داشته باشید  که منظور من از اب  خالص است که از شیر منازل تان بیرون میاید . نوشابه های شیرین،وچای ،قهوه ،اب میوه وامثالهم به هیچ وجه  جای  اب  خالص  و  گوارا  نمی گیرند .

















نوشته شده توسط مهرداد در سه شنبه 18 اسفند 1388 و در 01:19 ب.ظ [+]
تعداد نظرات ارسالی این پست :       ارسال نظر       آخرین ویرایش:سه شنبه 16 شهریور 1389 11:55 ب.ظ


من مهرداد هستم و در رشته بدنسازی فعالیت می كنم . هدف من از تشكیل این وبلاگ بالا بردن اطلاعات ورزشكاران عزیز است و سعی كردم تا تمامی جوانب بدنسازی اعم از تغذیه استراحت و تمرین را در این وبلاگ بگنجانم از بینندگان تقاضا دارم تا نظرات خود را اعلام كنند در ضمن من بچه محله سلسبیل هستم و در باشگاه آرمان تمرین میكنم و جا دارد تا از   رفیق هایم(سهیل،  علی ، رضا  محسن،  پژمان، سیامك) تشكر كنم برخی از مطالب این وبلاگ برگرفته از كتاب آنابولیك و ورزش های قدرتی نوشته ی صادق سلامی و كتاب گزارش هورمون میباشد و مابقی با استفاده از تجربیات و اطلاعات حقیر كه ماحصل مطالعات و تمرین در باشگاه می باشد در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است   با تشكر