تبلیغات
مثلث قدرت - چند نكته راجع به پروتئین


مهرداد
 
کل بازدید:
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل پست ها :
آخرین بازدید :
آخرین بروز رسانی :


 
 پروتئین تنها ماده غذایی در تغذیه ادمی است که مسئولیت مستقیم حجم در بدن را برعهده دارد
 ·به تمرین سنگین ومداوم روزانه،نیاز بدن به پروتئین را به شدت بالا میبرد
  ·مقدار پروتئین مورد نیاز بدن که در برخی منابع ،حدود0،72  گرم به ازای هر کیلو گرم وزن بدن در روز توصیه میشود ،پاسخگویی نیاز ورزشکاران نسبت  به این ماده غذایی نیست و ورزشکاران رشته های قدرتی  مسلما به بیش از این مقادیر نیاز دارد.
  محققین ودانشمندان میزان پروتئین مجاز  و کافی برای رفع نیاز ورزشکاران  رشته های قدرتی را حد اقل در  حدود 
1،8  الی 2،4  گرم  به  ازای هرکیلو  گرم  در  وزن  بدن  در  طول  روز  توصیه  و تجویز  کرده اند.
 میزان نیاز شما به پروتئین در شرایط وحالتها زیر افزایش می یابد : زمانی  که  به  قصد  افزایش  حجم  و  وزن  تمرین  می کنند  و یا  زما نی  قصد   افزایش   وزن  خود را دارید. زمانی که بنا به هردلیلی ، در رژیم های کم قندی ویا کم چربی به سر می بردیم در  صورتی  که  بدن  شما  در برابر  قندی  که  مصرف  می  کنید از  حساسیت  ز یادی برخور دار باشد.






نوشته شده توسط مهرداد در جمعه 14 اسفند 1388 و در 12:51 ب.ظ [+]
تعداد نظرات ارسالی این پست :       ارسال نظر       آخرین ویرایش:- -


من مهرداد هستم و در رشته بدنسازی فعالیت می كنم . هدف من از تشكیل این وبلاگ بالا بردن اطلاعات ورزشكاران عزیز است و سعی كردم تا تمامی جوانب بدنسازی اعم از تغذیه استراحت و تمرین را در این وبلاگ بگنجانم از بینندگان تقاضا دارم تا نظرات خود را اعلام كنند در ضمن من بچه محله سلسبیل هستم و در باشگاه آرمان تمرین میكنم و جا دارد تا از   رفیق هایم(سهیل،  علی ، رضا  محسن،  پژمان، سیامك) تشكر كنم برخی از مطالب این وبلاگ برگرفته از كتاب آنابولیك و ورزش های قدرتی نوشته ی صادق سلامی و كتاب گزارش هورمون میباشد و مابقی با استفاده از تجربیات و اطلاعات حقیر كه ماحصل مطالعات و تمرین در باشگاه می باشد در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است   با تشكر